1. Математика
од геометријских облика направити превозно средство. Од папира изрезати облике – квадрат, троуга, правоугаоник, круг. Затим од истих облика направити превозно средство по жељи – ауто, камион, авон, брод…
2. Научити стихове песме „Семафор“ уз помоћ илустрације песме научити песмицу. Разговарати о непознатим речима, објаснити детету шта је семафор, чему служи, где се налази, које боје се смењују на семафору…
3.Ликовно
насликати семафор воденим бојама. Најпре објаснити детету чему служи семафор и разговарајте о бојама које се на семафору налазе – што можете и након читања песмице „Семафор“
4. Физичко – уколико деца умеју да возе бицикл, тротинет по дворишту или трчање по дворишту.
5. Координација покрета – по линији возити аутомобил. На папиру детету исцртајте линије, праве линије, цик-цак линије, кружне линије, вијугаве линије, дајте детету било какав аутомобил,камион, воз шта год имате у кући и објасните му да линија представља пут и да је његов задатак да вози по линији.
6. Развој говора – спретни прсти, спретан језик. На овом линку се налази видео у коме су сва објашњења везана за ову активност.
https://www.youtube.com/watch?v=QYJGmPpT1-4&feature=youtu.be